web analytics

Återbetalningspolicy

IPTV² strävar efter att säkerställa att du är 100% nöjd med ditt köp. Om du stöter på tekniska eller försäljningsproblem, tveka inte att kontakta oss. Om vårt tekniska supportteam inte kan lösa ditt problem inom 10 arbetsdagar är du berättigad till en fullständig återbetalning. Vi åtar oss att rätta till saker och försäkrar dig om att våra tjänster är mycket stabila i de flesta fall, vilket minimerar risken för problem som vi inte kan lösa. Vår återbetalningspolicy täcker dig i alla fall där ett problem uppstår från vår tekniska sida.

Du kommer inte att kunna få återbetalning i följande fall:

  • Du är inte berättigad till återbetalning om problemet inte härstammar från vår tekniska sida (till exempel om det uppstår från din enhet, internetanslutning eller andra faktorer som inte är relaterade till våra tekniska möjligheter).
  • Återbetalningar godkänns inte om du bryter mot våra villkor, vilket leder till avstängning av ditt konto.
    Du är inte berättigad till full återbetalning om du har använt våra tjänster under en betydande period. Om du till exempel har en prenumeration på 12 månader eller mindre och efter 8 månader av felfri tjänst stöter på ett tekniskt problem på vår sida som inte kan lösas inom 10 dagar (vilket gör återstående prenumeration oanvändbar), kan du få en delvis återbetalning för den oanvända delen av prenumerationen.
  • Återbetalningar godkänns inte om du lämnar felaktig anslutningsinformation i beställningsformuläret (till exempel felaktig MAC-adress). När en prenumeration är aktiverad för en enhet kan du inte byta till en annan enhet, eftersom den tidigare enheten redan har aktiverats enligt din begäran. Om du vill aktivera en annan enhet måste du köpa en ny prenumeration utan återbetalning för det tidigare köpet. För att undvika detta, se till att du lämnar korrekt information och specifierar rätt enhet när du gör en prenumeration. Endast enheter och applikationer som använder M3U-spellistor kan bytas med samma prenumeration, eftersom enheter som kräver MAC-koder är strikt bundna till den ursprungligen aktiverade MAC-adressen.

 

Om du tror att du är berättigad till återbetalning, följ dessa steg:

  • Använd kontaktformuläret för att skicka in din återbetalningsbegäran.
  • Se till att du använder samma e-postadress som du använde för att köpa våra tjänster.
  • Inkludera ditt fakturanummer och, om det är tillämpligt, din MAC-kod (om du använder en enhet med en MAC-adress)

När du har skickat in en återbetalningsbegäran, observera att du förbjuds att prenumerera på vår tjänst igen i framtiden

Observera att medan vi strävar efter att behandla återbetalningar snabbt kan den verkliga tiden för återbetalningen att visas på ditt bankkonto eller på ditt kort variera. Vår betalningsprocessor eller din finansiella institution kan ta någonstans från 21 till 30 dagar för återbetalningen att återspeglas.

När du prenumererar hos oss förstår vi att du godkänner vår återbetalningspolicy och våra villkor. Även om du har förbisett att läsa denna information, var medveten om att vår policy är strikt och konsekvent tillämpad. Vi värdesätter våra kunder och förväntar oss ömsesidig respekt. Därför, genom att prenumerera hos oss, erkänner och accepterar du våra villkor.

X
Open chat
Hello 👋
Can we help you?